יום שלישי, 30 בדצמבר 2008

מענה על שאלות

בשבוע האחרון נשאלתי ע"י קוראות בבלוג מספר שאלות:

1. "...ל
פי ההדרכה שלך יצרתי מתמונה פאנץ' דיגיטלי. רציתי להוסיף לה מסגרת כל שהיא. אני מניחה שאין מסגרות מוכנות בכל צורה (זה לא ממש עגול, אלא לפי התמונה שהייתה לי יצרתי אליפסה). חשבתי לעשות מסגרת צבע ע"י הוספת שכבה תחתונה בצבע מנוגד בצורת אליפסה גדולה יותר מהאליפסה שיצרה את התמונה. כאן נתקעתי. איך אני עושה את זה??? אני לא מצליחה לקחת את האליפסה ולהגדיל אותה."

תשובה: התשובה שלי לשאלה זו היא שימוש ב - stroke. stroke הוא אחד מה - Layer style הקיימים.
כדי להגיע לפונקציה זו, ליחצו על אייקון ה - f מתחת לשכבות ובחרו stroke.
פונקציה זו, מאפשרת להגדיר תחימה מסביב לשכבה (כל שכבה שהיא - אות, עיגול, תמונה....).
ניתן לשנות את עובי ה - stroke, את הצבע וכן את מיקומו. שחקו עם כל קונפיגורציה ותראו לאן זה מביא אתכם...
קיים שיעור שמדבר על פונקציה זו - כאן

2. "...הייתי שמחה אם היית מראה איך ניתן לקחת דף רקע ולשנות לו את הגוונים: למשל מגוונים כחולים לירוקים, בדרך פשוטה. מצאתי אפשרות של ב- image -> adujstment -> color balance אבל שם אני לא באמת יכולה לשנות לכל גוון שאני רוצה."

תשובה:
ישנן מספר דרכים לבצע זאת:
1. שימוש ב - Blending mode. בשיעור אותו העברתי הדגמתי זאת על תמונות, אף באותו אופן ניתן לעבוד עם דפי רקע שונים. בשיטה זו אנו יכולים לקבל תוצאות יותר מיוחדות, מסתם החלפת צבע, מאחר ואנחנו יכולים לשלב טקסטורות וכן דוגמאות מדפים שונים וליצור דף חדש. שימו לב ללינק לאתר של טיילור, היא ממחישה שם את התוצאה המתקבלת ע"י דף רקע.

2
. שימוש ב - Adjustment layer Hue/Saturation - מודגם בסרטון הבא.
3. שימוש ב - Color Balance.

בשתי האפשרויות האחרונות, יש אפשרות לשנות את הגוונים של דף הרקע/תמונה. הדרך הטובה ביותר, זה פשוט להעיז ולהתחיל להזיז את ה - slids מצד לצד, עד שתקבלו את הצבע המועדף עלכם.




תגובה 1:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin