יום שישי, 22 במאי 2009

שבוע רביעי - שיעור חדש ו - Freebie

כמו שהובטח הסרטונים באוויר והפעם ניסיתי לארח אותם בבית חדש - YouTube.
אני אשמח אם אוכל לקבל חוות דעתכם בנוגע לאיכות קול ותמונה. ולכל אילו שהייתה בעיה לצפות בסרטונים עד הסוף, אשמח לדעת אם המצב ממשיך.
אני מאר מתנצלת על ה"חיתוך" בין סרטון לסרטון, אבל לראשונה הייתי צריכה להתמודד עם מגבלה של זמן על אורך הסרטון.
החיתוך נעשה בדיעבד, כך שייתכן וזה יצא ממש באמצע רעיון או מילה.
אם ה - youtube ימצא חן בעיניכם, אני מבטיחה להשתפר.

אז מה תוכלו לראות היום?
ישנם 3 סרטונים (באורך של 10 דקות) אשר ילוו אותכם לאורך התהליך בהכנת הדף הבא




דף זה עוצב באופן חופשי ללא שימוש ב - Template מוכן. פשוט "זרקתי" את התמונות על שולחן העבודה והתחלתי לראות כיצד אני רוצה לסדר אותם.
אני יודעת שלכל אחד יש את טכניקת העבודה שלו.
חלק אוהבים להתחיל מסקיצה שמגדירה כמה תמונות יהיו והיכן, וחלק אוהבים לקבל השראה מהתמונות.
היום ניסיתי להראות לאלו שאוהבים להתחיל מהתמונות כיצד מתחילים.
אני אעלה לשימושכם 2 הורדות חינמיות - ה - template שנוצר לי לאחר סיום העיצוב וכן את הטקסט שיצרתי.


להורדה ליחצו על התמונה או על הלינק הבא .



ולהורדת הטקסט ליחצו כאן



מה תוכלו ללמוד מהשיעור של היום?
- ביצוע Crop (חיתוך) לתמונה, בלי ממש לחתוך אותה. תמיד אפשר להתחרט ולשנות בלי מאמץ.
- הוספת מסגרת לתמונה
- הוספת הצללה לתמונה עם אפקט
- שימוש במברשות
- כיצד מחתימים בקו ישר?
- שימוש בטקסט.

אני מציעה לכן לצפות בסרטונים עד הסוף, כי כל פעם אני מראה רעיונות מימוש אחרים וכן מגלה עוד קיצורי מקלדת.

בסרטון ציינתי שאני שומרת את קבצי הפוטושופ מסוג מברשות, action וכדומה בספרייה מיוחדת של הפוטושופ.

למשתמשי winVista המיקום הוא:
C:\Users\Navit Alalouf\AppData\Roaming\Adobe\Adobe Photoshop CS4 ME\Presets
כמובן שתחליפו את השם שלי בשם של המשתמש במחשב שלכם.

למשתמשי xp, אני אבדוק במחשב השני שלי ואעדכן, אך זה יקרה רק ביום ראשון, מצטערת.

צפייה מהנה

חלק 1



חלק 2



חלק 3




מקווה ששיעור זה עזר לכם.
אשמח לראות עיצובים שלכם.
כל מי שמעוניין לשתף בתהליך היצירה שלו מעין "אומן אורח" ,אשמח אם תוכלו לשלוח לי תמונה של היצירה וסיפור קטן שעומד מאחורי התהליך.

ולאלו שיש שאלות , אתם מוזמנים לשאול כתגובה לפוסט או לשלוח מייל ל - navit.alalouf@gmail.com

סופשבוע נעים לכולם.

4 תגובות:

  1. היי נוית,
    הסרטון של היוטיוב הרבה הרבה יותר טובים ונטענים במהרה!
    ממש אהבתי את החותמות שיש לך, אם תוכלי לצרף לינקים לאתרים שמהם הורדת.

    והדף ממש מקסים, אהבתי את הסגנון הפשוט :)

    השבמחק
  2. וואי הדף שעיצבת ממש יפה!!! אוהבת את הסגנון הזה ואת הדף רקע הנייטרלי! זה מוסיף מגניבות!

    ראיתי את כל הסרטונים (חוץ מהשלישי שזה נתקע לי באמצע, בדיוק במתח באמצע ההסבר על הטקסט...). אבל נראה לי שזה עדיף ביו טיוב...

    בכל אופן השיעור הזה פשוט מ-ע-ו-ל-ה! עשה לי סדר בכל כך הרבה דברים! וגרם לי להאמין שבקרוב ממש כבר אתחיל לעצב לעצמי דפים דיגיטלים... והבנתי איך עושים מסגרות! יש!
    תודה רבה לך!!!
    הדר

    השבמחק
  3. ליטל, החותמות שלי זה אוסף של שנה ואני לא ממש עוקבת אחרי כל מה שאני מורידה.
    אני אנסה במבלך השבוע לעלות לינקים של אתרים שונים מהם אני מורידה ואני מאמינה שתוכלי למצוא שם את החותמות שלי.

    הדר, ניסיתי לצפות כרגע בסרטון השלישי ולא נתקלתי בבעיה. תנסי לתת לסרטון לעלות לגמרי. תלחצי על pause ותני לסרטון לרדת ואז תצפי בו.
    אני שמחה שעזרתי בחלק מהשאלות שלך, למרות שיש עוד הרבה מה ללמוד בנושאים אלו.

    מחכה לראות עיצובים שלכם :)

    השבמחק
  4. נווית תודה על השעור המאלף
    הסרטים עכשיו עולים מצויין.
    תודות

    השבמחק

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin