יום שבת, 9 באוגוסט 2008

פוטושופ - שיעור 5 בוידאו!!!!!

כמו שהבטחתי משהו קצת אחר, יותר ברור ומקווה שיותר מהנה....
שיעורי הפוטושופ הועברו לפורמט של וידאו.
אני עדיין קצת חדשה בזה, אז ייתכן ואגמגם ואומר את המילה הלא נכונה... אך אל דאגה, עם הזמן אני מקווה להשתכלל גם בכלי העריכה.

שיעור זה מוקדש ליצירת טקסט על מסלול. חשבתי ששיעור זה יהיה שימושי לקראת כרטיס ברכה לט"ו באב שאתן מתכננות או כל עיצוב אחר.

דוגמא למה שאפשר להכין אחרי שיעור זה... (או סתם אפשר להוריד תמונה זו למחשב)במידה ויש לכן הצעות יעול או בקשות, אשמח לשמוע ממכן בתגובות או במיילים.
צפייה מהנה
* הערה: במידה ואתן לא מצליחות לראות את הסרטון בדקו ש - javascrip במצב פעיל אצלכן במחשב וכן כי מותקן Flash browser plugin


תגובה 1:

  1. היי נוית,
    תודה על שיעורי הפוטושופ. למרות שאני יודעת קצת, הפוטושופ הוא עולם ומלואו וכל פעם אני לומדת משהו חדש.
    לי יש פוטושופ קצת יותר חדש (אני לא חושבת שזה אמור לשנות משהו)אבל אני לא מצליחה ליישם את השיעור הזה. אני מגיעה לשלב הצורה, עושה אותה ולא מצליחה לחבר את הטקסט לצורה. זה נותן לי שורה ישרה כרגיל. יש לך מושג מה יכולה להיות הבעיה ? תודה
    שרון

    השבמחק

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin