יום חמישי, 4 ביוני 2009

טקסטורות ו - Freebie

בשיעור של היום אני רוצה להדגים לכם כיצד הגעתי לתוצאה הבאה




שיעור זה משלב מספר טכניקות חשובות מאוד לעבודה השוטפת בפוטושופ.
חשוב שתבינו, במהלך כל השיעורים את הטכניקה ולא את התוצאה הסופית אליה הגעתי.

טקסטורות זה עולם שלם לא נודע.
מי היה מאמין שמחלודה על הקיר או גזע ישן נוכל להגיע לתוצאות כל כך מדהימות ומפתיעות.
אני בטוחה שאם הייתי משקיעה עוד כמה שעות בהכנה לשיעור הייתי יכולה להגיע לתוצאות שונות לחלוטין.

הרעיון, לקחת תמונה של טקסטורה כלשהי. זה לא משהו דיגטלי, אלא ממש תצאו החוצה ותצלמו מקרוב חפצים שונים.
תוכלו למצוא בפליקר אלבומים שלמים של טקסטורות: 1 2 3 .
את הטקסטורה אנחנו ממזגים עם כל שכבה אחרת. זה לא חייב להיות תמונה, זה יכול להיות הכל, מתמונה לדף רקע לטקסט, בקיצור כל מה שיושב בשכבה משל עצמו.
את פעולת המיזוג אנחנו מבצעים ע"י Blending modes, נושא שהדגמתי כבר מספר פעמים לאורך הסרטונים.

בנוסף, אני מציגה בפניכם נושא חדש הנקרא Smart Object. זוהי דרך מיוחדת להפוך שכבה כלשהי לאובייקט אותו אפשר לפתוח במסמך חדש בפוטוושפ, לבצע את כל העריכות בנפרד ולאורך כל הדרך (לאחר פעולת שמירה) זה מתעדכן בקובץ המקור.
דרך מעולה לשמור את כל העריכות בקובץ אחד ובמיוחד הסיסמה האהובה עלי - NON DISTRACTIVE EDITING.
דרך מופלאה לעבוד ולכוונן לאורך כל הדרך את השינויים שביצענו.

למטרת השיעור עיצבתי מספר אלמנטים כותרת הטקסט והמספרים אותם תוכלו להוריד מכאן .

אני מקווה שתהנו מהשיעור, ואשמח לראות עיצובים שלכם.
אם יש לכם בקשה לשיעורים, אתם מוזמנים לשלוח מייל ל - navit.alalouf@gmail.com



תגובה 1:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin