יום חמישי, 15 בינואר 2009

סקר

לכל הקוראים הוותיקים והחדשים.
אני שמחה לקבל ממכם פידבקים חיוביים וכן לראות תוצאות. זה מחמם את הלב, לדעת שהצלחתי לתרום לכם מהידע שלי.
בזכותכם, אני לומדת המוןןןןןןןןן על פוטושופ (אך תשכחו שאני חדשה בדיוק כמוכם - בדיוק שנה!!!!), ומקווה להעביר לכם את כל הידע שלי.

במהלך החודשים האחרונים, העלתי מספר שיעורים, כל פעם מתחום קצת שונה, אך בסך הכל, הכל תורם לידע בפוטושפ.
אני עדיין מנסה לגשש ולהבין למה יש ביקוש, כדי שאוכל באמת לתת מענה לצרכים שלכם.

לצורך מטרה זו, אני מעלה סקר קצר ובו מספר נושאים, חלקם, לדעתי מאוד חשובים לכל מי שמתשמש בפוטושופ בכל סוג שהוא, וחלקם יותר עיצוביים למטרת עיצוב אלבומים.

אתם מוזמנים להצביע וכן למלא בטקטס חופשי כל שעולה על דעתכם.
הסקר הינו אנונימי, אז אל תתביישו לשאול אפילו את הדברים הטריוויאלים ביותר.
(מצטערת על השימוש בעברית במונחים, פשוט הטפסים האלו לא תומכים בעברית והכל יצא הפוך ולא ברור)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin