יום חמישי, 21 במאי 2009

עוד שיעור קרב ובא

ברגעים אלו ממש אני מעלה את סרטוני השבוע. אני מאמינה שמחר במהלך היום יעלו הסרטונים לאוויר.

השבוע יצרתי דף מעוצב ללא שימוש ב Template מוכן. פשוט "זרקתי" את התמונות על שולחן העבודה והתחלתי לראות כיצד אני רוצה לסדר אותם.

על מה שמתי דגש השיעור?
- ביצוע Crop (חיתוך) לתמונה, בלי ממש לחתוך אותה. תמיד אפשר להתחרט ולשנות בלי מאמץ.
- הוספת מסגרת לתמונה
- הוספת הצללה לתמונה עם אפקט
- שימוש במברשות
- כיצד מחתימים בקו ישר?
- שימוש בטקסט.

מהדף שיצרתי היום יצרתי Template לשימושכם. אני אעלה אותו מחר יחד עם הסרטונים.




לכל אלו שנתקלו בבעיה לצפות בסרטונים -

שימו לב שבשיעור של שבוע שעבר הוספתי לינקים ישירים להורדת הסרטונים (בסמיכות לסרטונים ).
כדי להוריד את הסרטון כקובץ למחשב שלכם, לחצו מקש ימני עם העכבר על הלינק ובחרו Save Target as
בחרו את הספרייה במחשב שלכם, אליה אתם מעוניינים לשמור את הסרטון ולחצו על OK.
שימו לב, קבצים אלו גדולים ויקחו זמן לא מועט להוריד אותם.
לאלו מכם שיודעים להשתמש בתוכנות הורדה כמו FlashGot, אני ממליצה לכם.
לצפייה בסרטונים (פורמט swf) השתמשו באחד מהדפדפנים שלכם.

בכל בעיה, אתם יכולים לפנות אלי בתגובות וגם במיייל navit.alalouf@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin