יום ראשון, 12 באפריל 2009

מענה על שאלות

למה הפוטושופ שלי מתפקד רק בשחור לבן?
כשיוצרים מסמך/תמונה חדשה בפוטושפ יש צורך לוודא שבהגדרה של Color mode נבחר RGB.




איך מעבירים כיתוב ממחשב לדפים?אי אפשר ממש להכניס קרדסטוק למדפסת, זהה לא אותו גודל ולא ברור היכן יהיה הכיתוב. אני מניחה שאין לזה ממש פיתרון מאחר שהמדבקות למדפסת בעלות חומציות...

בשאלה הנ"ל יש די הרבה שאלות שצריך לתת על כל אחת את הדעת בנפרד.
בנודע לחומציות, אני לא יכולה לתת מענה מוחלט, כי זה תלוי בסוג העבודה שיוצרים וכיצד מתייחסים לכל עניין החומציות.
אני לא נותת הרבה חשיבות לנושא, ואם יש משהו שאני רוצה לצרף לעבושה אותה אני עושה, אני אוסיף ולא אשבור את הראש בנושא זה.
בנוגע לגודל הדפים שהמדפסת מקבלת - רוב המדפסות בארץ תומכות בגודל של A3 ומטה. דפי האלבום בגודל של 30X30 ס"מ לא נכנסים בשלמותם, אך אפשר להכניס כל דבר אחר שקטן ממנו. למשל, אני הכנתי טקסט על מעטפות



זה מצריך תכנון של מיקום ההדפסה על הדף.
לצורך כך, יש לפתוח מסמך חדש בפוטושפ בגודל של הדף/מדבקה/מעטפה שאנחנו הולכים להכניס למדפסת, ומרגע זה הכיוונון הוא די 1 ל - 1 כמו על המסך אך ייתכן ויהיה מורך לבצע כיוונונים נוספים, במיוחד אם מדפיסים על דף של מדבקות רבות שהמרחק בין מדבקה למדבקה לא קבוע במאת האחוזים.


ראיתי באחד הבלוגים-שעיצבו תמונה דיגיטלית ועיגלו אותה מעט וזה לא המעגל שעושה בקצה אפור מבריק וכו' ממש התקפל ורואים את האדם שבתמונה קצת מעוגל...תוכלי להסביר איך עושים זאת?
ישנם הסברים רבים באינטרנט בנושא, למשל כאן, כאן וכאן.
במידה ואכן זה מה שנשאלתי, ויש צורך להסבר נוסף בעברית ובסרטון אשמח לעלות פוסט בנושא.


איך עושים שבדף אחד יהיו כמה תמונות בגודל זהה, כמו ארבע תמונות בתמונה אחת או יותר...
הדגמתי נושא זה בעבר בפוסט הבא


מה לגבי יצירת דיגיטליים templates
אני אכן לא לימדתי כיצד ליצור template אישי, ואני מקווה לעלות בזמן הקרוב.
בינתיים, אני מצרפת לינק לפוסט ישן בו הסברתי כיצד משתמשים ב- template קיים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin