יום ראשון, 16 בנובמבר 2008

עידכונים...

במסגרת שיעורי הפוטושופ, ובעקבות שאלות רבות שעלו לאחרונה בפורום, עיצוב אלבומים בתפוז, החלטתי לתת מספר שיעורים בעיצוב דפי אלבום דיגיטלי.
מי שלא מכיר את העולם הזה, מוזמן לקרוא פוסט מעשיר ביותר בבלוג של ענת בנטוב.

אני מעולם לא יצרתי דף דיגטלי מהתחלה ועד הסוף, אך אני משלבת המון בין דיגטלי לידני. ולטעמי זה האיזון המושלם בין השניים. אין דבר יותר כיף מלחוש את כל האלמנטים ביד ולראות את כל השכבות הנוצרות.

עם זאת, אני חושבת שאין משהו מיוחד שצריך ללמוד כדי לדעת לעצב דף דיגיטלי. לכל מי שיש חוש וטעם לעצב דף ידני ויודע שימוש בסיסי בפוטושופ יכול לעשות זאת.

את הבסיס למדתם, אך כעת אני אראה לכם אך מאותם כלים שלמדתם אפשר ליצור דף שלם מעוצב.

לצורך התחלת הסדרה, ביקשתי מבנות הפורום לשלוח לי תמונות ואלמנטים עמן הן היו רוצות לעצב דף דיגיטלי.

2 נענו למשימה ושלחו לי תמונות ואלמנטים.

ולהלן התוצאות:






ודוגמן הבית שלי , האחיין שלי:




והדף הבא ואחרון מדגים סגנון קצת אחר...
רק שתראו את המגוון הרב האפשרי בעולם הדיגיטלי.

במקרה של דוגמא זו, ניתן בקלות להמיר דף זה לידני.
רוב האפקטים בוצעו על התמונה עצמה, אותה ניתן לפתח או להדפיס במדפסת על דף פוטו .
לאחר שיש לנו 2 תמונות מודפסות (הגדולה והשתיים הקטנות שמחוברות), כל שנותר זה להדביק אותן על cardstock אפור או כל צבע מועדף אחר, להוסיף קצת אלמנטים (חותמות, Rubons, כפתורים.....) והרי לכם Hybrid scrapbook.



הנכן מוזמנות לשלוח אלי שאלות ולבקש בקשות לשיעור. מבטיחה להתייחס להכל בבו הזמן.

מקווה שתהנו מהשיעורים הבאים.

הערה: תזמון השיעורים לא יהיה ביום קבוע מראש, אך אשתדל מדי שבוע לחדש במשהו חדש ומעורר השראה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin